cytrynki fitness new
  • Opens in a new tab
  • Opens in a new tab

Nasza oferta

Oferujemy klientom komfortowe warunki i miłą atmosferę. W Naszej bogatej ofercie znajdziecie Państwo doskonałe rozwiązania zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn.

Nasza siłownia wyposażona jest w najlepsze urządzenia treningowe, zapewniające skuteczny i bezpieczny trening. Poza wolnymi ciężarami oraz fachowym sprzętem przeznaczonym do treningu siłowego, dostępne są u nas również bieżnie, rowerki i orbitreki.

Cytrynki posiadają przede wszystkim specjalną ofertę dla kobiet. Już dzisiaj możesz zadbać o kondycję fizyczną oraz ukształtować sylwetkę trenując z wykwalifikowanymi instruktorkami fitness. W naszej ofercie znajdziecie treningi zaspokajające wasze potrzeby. Zajęcia odbywają się pod okiem certyfikowanych instruktorów i mają na celu poprawę kondycji, sprawności fizycznej, wzmocnienie mięśni całego ciała oraz pozbycie się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Oferujemy m.in.:

  • TRENING PERSONALNY – Jeśli nie lubisz ćwiczyć w grupie i masz problem z wygospodarowaniem czasu, zadzwoń i umów się na indywidualny trening z naszym trenerem. Dostosuj zarówno termin jak i parametry treningu do swoich potrzeb!
  • BUNGE FITNESS – to trening na elastycznych linach angażujący wszystkie partie mięśni. Idealny dla osób otyłych lub z nadwagą.
  • TABATA – to ćwiczenia, które składają się na trening o wysokiej intensywności, który wykonuje się z obciążeniem własnego ciała.
  • JUMPIT – to zajęcia na trampolinach, które poprawiają kondycję, równowagę oraz wytrzymałość. To intensywny i wszechstronny trening całego ciała w trakcie, którego możesz spalić naprawdę dużo kcal!  
  • JOGA FITNESS – to trening wymagający dużej koncentracji, polegający na łączeniu wysiłku mięśni z oddechem. Ćwiczenia kończą się relaksem, który wycisza umysł oraz dodaje energii i siły.
  • JOGA FUNKCJONALNA – wycisza, poprawia koncentrację i pozwala się genialnie zrelaksować po stresującym dniu. Większość ćwiczeń wzmacnia mięśnie głębokie brzucha, które są kluczowe dla dobrego funkcjonowania kręgosłupa.
  • DEEPWORK – łączy elementy treningu bodyART (gdzie liczy się prostota, funkcjonalność i płynność ruchów całego ciała) z elementami IRON SYSTEM (intensywnego treningu wzmacniającego).
  • TRENING OBWODOWY – jest to kompleksowy trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową, a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową.
  • BODY SCULPT – ćwiczenia wzmacniające i kształtujące większość grup mięśniowych  o umiarkowanej intensywności, przeznaczone dla wszystkich.
  • STEP & SHAPE – zajęcia na podeście, w których podstawą jest energia i dynamika. Rzeźbią mięśnie, zwiększają wydolność. Polecane szczególnie dla Pań, chcących wyrzeźbić sylwetkę i spalić tkankę tłuszczową.
  • PILATES – podczas ćwiczeń według metody Pilatesa najbardziej znaczącą aktywność wykazują mięśnie stabilizujące kręgosłup. Jest to innowacyjny system kształtujący sylwetkę, opierający się na ćwiczeniach ze świata Wschodu i Zachodu.
  • BODY PUMP – jest to trening wytrzymałości siłowej. Trening body pump składa się z zestawu prostych ćwiczeń na różne partie mięśni. Obciążenie stanowi sztanga lub same obciążniki, dobierane indywidualnie do każdej osoby.
  • MAMA FIT ZAJĘCIA Z DZIECKIEM – celem ćwiczeń jest powrót do formy sprzed ciąży oraz wzmocnienie mięśni brzucha, ud. pośladków oraz ramion. Podczas tych zajęć poprawi się nie tylko Twoja kondycja oraz figura, ale również motoryczność Twojej pociechy.
  • BODY ART – jest to połączenie ćwiczeń aerobowych oraz technik oddechowych, łączący elementy jogi, pilates oraz ćwiczeń stosowanych w rehabilitacji. Dzięki można wzmocnić wszystkie grupy mięśni. Relaksująca muzyka oraz wykorzystywane w trakcie ćwiczeń techniki oddechowe sprawiają, że trening wzmacnia nie tylko ciało, ale i psychikę.
  • BODY BALL 60+ – ćwiczenia z piłką, które prowadzą do zwiększenia siły mięśni, i wytrzymałości, poprawy koordynacji ruchowej i równowagi, polepszenia zakresu ruchu w stawach oraz gibkości. Teningi nie wymagają od ćwiczącego dużej sprawności fizycznej, jest to gimnastyka i relaks w jednym.
  • MENTAL BODY – jest formą treningu, która łączy ze sobą elementy pilatesu, stretchingu , zdrowego kręgosłupa oraz treningu funkcjonalnego i relaksacji. Zajęcia odbywają się przy łagodnej muzyce, która wraz z odpowiednimi ćwiczeniami ułatwia osiągnąć stan pełnego odprężenia i relaksu.
  • DANCE FITNESS – są to energetyczne zajęcia cardio, łączące choreografię różnych form tanecznych z elementami fitness. Ten trening wzmacnia kondycję, poprawia krążenie, wpływa na mięśnie i na cały układ nerwowy. Idealny sposób na spalenie paru kalorii i na dobrą zabawę